Известие

Collapse
No announcement yet.

Отстраняване на теча от термостатичния клапан на масления филтър на 2,4 JTD 136 кс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Е аз нямах кора и ме предупредиха точно за това,за да не се шашкам в началото

    Comment


    • #32
      Не кора още нямам,но съм поръчал.Иначе маслото съм го сменил преде 1400 км. но ще проверя на канал още в събота когато не съм на работа.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от popaay Покажи съобщение
        На 136 к.с. точно под филтъра се събира маслото което е от смяната на филтъра (като малко легенче е)Може и при теб да е от това ако скоро е сменяно.Но най-лесно е подсушаваш около филтъра и чакаш.
        И аз мисля че е така. След няколко дена не трябва да капе.
        166 2.4JTD-00г.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
          И аз мисля че е така. След няколко дена не трябва да капе.
          Не може да капе от колата ако е подляло при смяната цели 1400км, няма как да стане.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #35
            Не съм видял за километрите-явно не е от това.
            166 2.4JTD-00г.

            Comment


            • #36
              Ще го избърша хубаво в събота и ще го проследя откъде идва,но е факт че преди смяната на маслото не течеше.

              Comment


              • #37
                След скорошна смяна на масло и филтър...се саморазвива филтъра.За това бръкни с ръка и провери дали може да го натегнеш.Ако е от него разбира се.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #38
                  Аз моя на ръка не успявам да го стегна, поради тясното пространство и голямата ми ръка, затова достягам леко с ключа .
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Мъка с тоя термостатичен клапан,но теча е решен.При 150 к.с. не са нужни два гаечни 27 мм само дълбок камък 27 и 10 гаечно или малка гидория плюс нерви че е така наврян.
                    Attached Files
                    Mercedes Benz S Class 3.2i 2004
                    166 2.4 JTD '02
                    164 2.5 TD '98 ex
                    Човешко е да се греши, но за да се объркат съвсем нещата е необходим компютър.

                    Comment

                    Working...
                    X